Zero hour synchronization mismatch

Tijdens het spelen van Command and Conquer Generals and Zero Hour via Hamachi kregen we na ongeveer kwartier spelen de melding: Game has detected a mismatch. This meens the multiplayer game has lost synchronisation data between the players
meldingsync
Nu bleek dat dit te maken heeft met het plaatsen van de standaard GameData.ini wanneer we deze verwijderen dezelfde map het spel nog een keer speelde was er geen enkel probleem.
Na wat grondig onderzoeken kom ik erachter dat er in de GameData.ini een aantal netwerk instellingen zijn die je moet aanpassen.
Het gaat om de volgende regels:

gamedataininetwerk1
Deze regels hebben effect op synchronisatie in het spel.
Ik heb de waarde aangepast in de volgende en hiermee ishet probleem verholpen.
NetworkDisconnectTime = 10000
NetworkPlayerTimeoutTime = 1200000
NetworkDisconnectScreenNotifyTime = 30000
gamedataininetwerk2
Heb je geen GameData.ini bestand dan kan je ook de volgende installatie bestand gebruiken.
InstallerGamedata.ini
SmartScreen melding tijdens draaien van de setup.exe.

Deze installeert GameData.ini in de standaard locatie met bovenstaande aanpassen en uitzoomen.