Er is geen standaard e-mailclient....

De onderstaande melding kan zich voordoen bij een oude versie van Adobe.
Er is geen standaard-e-mailclient of de huidige e-mailclient kan het berichtverzoek niet uitvoeren.
Start Microsoft Outlook en stel dit als het standaardprogramma voor e-mailberichten in.

geen emailclient

geen emailclient2

Oplossing:
Maak een backup van het register voordat je onderstaande gaat uitvoeren.
Start register editor (regedit).
Ga naar "HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Clients\Mail".
Maak een nieuwe sleutel met de naam: Outlook64Bridge.
In deze nieuwe sleutel Outlook64Bridge maak je twee nieuwe tekenreekswaarde met de naam: DLLPath en DLLPathEx.
Geef bij beide bij de tekenwaarde het pad naar het dll bestand mapi32.dll deze vind je op de volgende locatie C:\Windows\System32\mapi32.dll.

geen emailclient4
Ga nu naar de sleutel "Mail" en wijzig bij "Standaard" de waarde in "Outlook64Bridge"
geen emailclient3

Let op: De register wijziging is pas actief na herstart van de machine.
Ga hierna naar Standaard programmma's selecteer Outlook en kies voor "Dit programma als standaard instellen".
Nu moet het mogelijk zijn om vanuit Adobe de email client op te laten starten.